Page 7 of 11 FirstFirst ... 5 6 7 8 9 ... LastLast
Results 61 to 70 of 104

Thread: Burza mózgów 26.06.2015

  1. #61
    miHAU92's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Posts
    141
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by OjTam View Post
    @Kicha odpowiedz : komu i w czym przeszkadzają zbugowane arty, skoro inne bugi nie ? ( oprócz zwieszania gry).
    One też tylko "PRZYŚPIESZAJĄ" (hehe np. ekspedycję). Czemu "naprawiacze" tak tylko z nimi walczą?. A sprawa może będzie jaśniejsza. Może tylko niech nie zwieszają serwerów przy sprzedaży.
    Proszę bardzo, co wypaczają artefakty:
    - przyspieszają ekspedycje
    - przyspieszają robienie bossów
    - przyspieszają robienie wypraw
    - wypaczają PvP
    - możliwość zawieszenia lokacji poprzez sprzedaż
    - przyspieszają wydropienie itemów (choćby z tieru 13)
    - wypaczają ranking trudnych bitew
    - wypaczają ranking smoczego rycerza (o ile komuś zależy na bycie w top 10)
    - walki z przeciwnikiem o sile bojowej ~1 mln trwają kilka ruchów
    - zwierzak nigdy nie jest smutny

    A jedynym wyzwanie jest przejście z lokacji do lokacji.
    Last edited by miHAU92; 30.06.15 at 13:39.
    Quote Originally Posted by okogi View Post
    -to TY osiagnales experta w trolingu



    http://heroes-online-wiki.com

  2. #62
    okogi's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    1,106
    Server
    CLA01
    NIE martwcie sie BB to naprawi , to jest w ich interesie , daja 'przyzwolenie' na korzystanie z niektorych exploitow bo nie sa dla nich znaczaco szkodliwe choc wypaczaja gre
    niektorzy mowia ze 'wpuszczanie' na walki nie wypacza gry .. jak to nie ?? ze farmienie lowcow nie wypacza gry ...jak to nie ??
    kazdy exploit wypacza gre , bo daje przewage innemu
    konczy sie to tak ze coraz wiecej ludzi z tego korzysta i nastepuje ogolne przyzwolenie

    jakos nie widzialem tych wszystkich sprawiedliwych by robili taka afere jak pokazalem gracza z innego serwera pare miesiecy temu .. pewnie powiedza ze ich to nie dotyczylo a teraz tak
    wiec w tym wszystkim nie chodzi o exploit a pewne osoby ,. pietnowanie 2woch graczy i wieszanie ich fotek bardziej zakrawa na zawisc i mszczenie sie , bo odeszli z gildii niz na walke z exploitem .. dlatego BB kasuje te posty , to tyle co do itemkow ( najsmieszniejsze ze to nie TheExpendables bylo gildia ktora zaczela ten exploit , a jedynie doprowadzila do jego naglosnienia i to ona jest opluwana )

    co do exploitow , to wyglada to tak ze jak jedna gildia uzywa to jest okey , ale jak juz taki exploit wyplynie to nagle staje sie szkodliwy , bo nie daje juz przewagi jednej gildii , a inne bardziej zdeterminowane moga go wykorzystac bardziej ... to jest wlasnie taka hipokryzja

  3. #63

    Join Date
    Feb 2015
    Posts
    13
    Server
    CLA01
    BRATERSTWO CIENIA podpisuje sie pod tym.
    Pozdrawiamy

  4. #64
    okogi's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    1,106
    Server
    CLA01
    W grze znajdował się błąd, dzięki któremu gracze mogli rozszerzać swoje artefakty nieskończoną ilość razy. Dzięki temu osiągali oni niesamowicie wysokie statystyki. Usunęliśmy możliwość wykorzystywania tego Exploitu oraz usunęliśmy błędne artefakty z historii Bohatera. Na każde konto, na którym odkryliśmy ślad Exploitu została nałożona 7-dniowa blokada.

    Oczywiście, jakiekolwiek rekompensaty w przypadku zablokowanych kont zwyczajnie nie będą dokonywane. Wynika to z faktu, że korzystanie z jakichkolwiek Exploitów, wykorzystywanie ewentualnych błędów, jest niezgodne z regulaminem gry: http://legal.ubi.com/privacypolicy/pl-PL
    a nie mowilem ??
    popatrzcie jak ladnie a tak sie martwiliscie , tylko tego ze ten jad na wspolgraczy byl niepotrzebny
    mysle ze po raz pierwszy BB stanelo na wysokosci zadania ( nie dziwie sie bo tracili kaske) , zawsze bedzie ktos niezadowolony ale nie nie dogodzi sie kazdemu

    pozdrawiam i zycze milej gry bez problemow z logowaniem

  5. #65
    Marcinus_'s Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Uć:)
    Posts
    176
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by okogi View Post
    a nie mowilem ??
    popatrzcie jak ladnie a tak sie martwiliscie , tylko tego ze ten jad na wspolgraczy byl niepotrzebny
    mysle ze po raz pierwszy BB stanelo na wysokosci zadania ( nie dziwie sie bo tracili kaske) , zawsze bedzie ktos niezadowolony ale nie nie dogodzi sie kazdemu

    pozdrawiam i zycze milej gry bez problemow z logowaniem
    Odbiegne troche od tematu...

    - Ile tych kont zostało odkrytych? bo ja widze że przynajmniej jedna osoba która sie wczoraj "bawiła" przy Kuzni bana nie ma
    - Co z Thierem13? Cofneli?
    - Co z legalnymi artefektami które zostały zdobyte dzieki Exploitowi?
    - 20 dni nie moglem sie zalogować. Gracze którzy to spowodowali dostali bana na 7 dni... Bajka prawda?
    - Co z gildiami które otworzyły sobie bramy korzystajac z "darmowej" surki? Cofneli im?
    - Dlaczego ja jako gracz "uczciwy" mam słyszeć opinie że wbilem swoj Thier (wow cały 6) oszukujac? Czemu nie została opublikowana liczba graczy którzy oszukiwali... Ewentualnie niech opublikuja nicki graczy którzy nie oszukiwali jeśli pierwsza opcja odpada.
    -... bla bla bla tak można do wieczora

    Mam wątpliwości czy UBI staneło na wysokości zadania... Przeliczyli ile kasy by stracili na kontach które oszukuja... Wyszło im Tydzień Banna Zapomnieli przeliczyć ile stracą u zwykłych graczy

    Pozdrawiam

    P.S. to nie był jad to była ironia... a może sarkazm? sam już sie pogubilem
    Last edited by Marcinus_; 30.06.15 at 18:39.
    Ubisoft... Ubisoft never changes....

  6. #66

    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    4
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by ba1i View Post
    W skrócie. Podjeliśmy wspólnie decyzje z Liderami i członkami owych Gildii, iż używanie buga z ulepszenie artefaktów będzie bezwzględnie karane w Gildii.
    Mam na myśli usunięcie(w trybie natychmiastowym) danej osoby która się dopuściła tego haniebnego zachowania!

    Rozumiem, że ze swoich gildii już pousuwaliście wszystkich krętaczy? A co z liderami, którzy również dopuścili się takich haniebnych czynów? Odejdziecie ze swoich gildii? Skoro wszyscy mają być w tym bezwzględni to bez wyjątków ;p
    Last edited by Vendigo_; 30.06.15 at 18:55.

  7. #67

    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    3
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by okogi View Post
    NIE martwcie sie BB to naprawi , to jest w ich interesie , daja 'przyzwolenie' na korzystanie z niektorych exploitow bo nie sa dla nich znaczaco szkodliwe choc wypaczaja gre
    niektorzy mowia ze 'wpuszczanie' na walki nie wypacza gry .. jak to nie ?? ze farmienie lowcow nie wypacza gry ...jak to nie ??
    kazdy exploit wypacza gre , bo daje przewage innemu
    konczy sie to tak ze coraz wiecej ludzi z tego korzysta i nastepuje ogolne przyzwolenie

    jakos nie widzialem tych wszystkich sprawiedliwych by robili taka afere jak pokazalem gracza z innego serwera pare miesiecy temu .. pewnie powiedza ze ich to nie dotyczylo a teraz tak
    wiec w tym wszystkim nie chodzi o exploit a pewne osoby ,. pietnowanie 2woch graczy i wieszanie ich fotek bardziej zakrawa na zawisc i mszczenie sie , bo odeszli z gildii niz na walke z exploitem .. dlatego BB kasuje te posty , to tyle co do itemkow ( najsmieszniejsze ze to nie TheExpendables bylo gildia ktora zaczela ten exploit , a jedynie doprowadzila do jego naglosnienia i to ona jest opluwana )

    co do exploitow , to wyglada to tak ze jak jedna gildia uzywa to jest okey , ale jak juz taki exploit wyplynie to nagle staje sie szkodliwy , bo nie daje juz przewagi jednej gildii , a inne bardziej zdeterminowane moga go wykorzystac bardziej ... to jest wlasnie taka hipokryzja
    Okogi ty dalej nie rozumiesz o czym gracze mówią:,złodziej jest złodziejem i choćbyś nie wiem jak słodził i usprawiedliwiał nic tego nie zmieni i nie usprawiedliwi

  8. #68

    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    401
    Server
    CLA01
    Ja proponuje aby na nastepne spotkanie liderów gildii zaprosic przedstawiciela BB.
    Przy okazji zauwazam że zawiązala sie pewna forma demokracji w grze.

    Okogi grasz dzisiaj? Czy ktos w Twojej gildii dzisiaj gra?

  9. #69
    miHAU92's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Posts
    141
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by Majamas View Post
    Okogi grasz dzisiaj? Czy ktos w Twojej gildii dzisiaj gra?
    Podpinam się pod pytanie

    Proponowałbym brzydko mówiąc olać KierownikaSkupu, nie dość, że brak argumentów popiera wulgaryzmami to robi to w sposób chamski. Nie dziwne, że jego posty znikają
    Pozdrawiam
    Kicha
    Quote Originally Posted by okogi View Post
    -to TY osiagnales experta w trolingu



    http://heroes-online-wiki.com

  10. #70

    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    36
    Server
    CLA01
    bardzo pięknie wyszlo po tej aktualizacji, ciesze się, ze dziwnym trafem naganiacze i "topowi" gracze, przywódcy gildii, oficerowie, nie możecie się zalogowac,



    teraz jest sprawiedliwie.

Page 7 of 11 FirstFirst ... 5 6 7 8 9 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Ubisoft uses cookies to ensure that you get the best experience on our websites. By continuing to use this site you agree to accept these cookies. More info on our privacy.