Page 3 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast
Results 21 to 30 of 104

Thread: Burza mózgów 26.06.2015

  1. #21
    Nishiyma
    Guest
    Quote Originally Posted by Sokaar View Post
    heh, pare osob z calego servera podejmuje inicjatywe a jak po przeczytaniu powyzszysz postow i tak nie wiem o co chodzi i co mam buc zakazane

    moze by ktos napisal o co kaman

    bo jakies bany z jakies bugi ale skad mam np wiewdziec ze wlasnie buga uzylem ?
    Gdybyś używał tego exploitu to byś wiedział
    Czy bany będą tego nie wiadomo. Zależy to od developerów. Inicjatywa graczy jest taka, że usuną od siebie z gildii każdego członka ze zbugowanymi itemami.

  2. #22

    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    401
    Server
    CLA01
    Nie podchodzcie do tego tak ze jedne expoity sa złe a inne dobre. Wszystkie są złe. Trzeba jednak wskazywac że ci co oszukuja na zdobywaniu surowców i szybkim podciaganiu sobie tieru 13 to kombinatorzy mniej szkodliwi niż ci którzy wywalaja serwwery i blokuja gre całej reszcie.

    BB teraz traci kupę zarobków bo ci co mieli skłonności do zapłaty za surowce dzisiaj szukaja sposobu aby poznac exploity które im je dadza za darmo. Podobno wielu ludzi juz to zna. To jest więc cios w finanse BB, więc chyba im powinno najbardziej zależec aby cos z tym zrobić. Pytanie czy potrafią?

    Ja nie znam i nikt u mnie w gildii tez nie, inaczej pewnie wbilibysmy sobie prowincje gildii juz dawno i rozbudowali co sie da. Tymczasem mamy wlasnie pierwszą bramę po wielu tygodniach składek. Sam mam tier 8 i to jest najwyższy tier w naszej gildii. Do wszystkiego kiedyś dojdziemy bawiąc się dłużej. Bawimy sie dobrze, nie ma co kombinować. Gildia Wiara Haldira ceni sobie ten sposób myślenia.
    Jeśli szybko dojdziecie do maksymalnych poziomów to szybko Wam się skończy gra, a uzywanie przeróżnych cheatów wypacza na dłuższą metę postawe człowieka.

    Wkrótce powstanie gdzieś na niezależnych stronach lista gildii z osobami odpowiedzialnymi za te deklaracje, które zdeklarowały o zachowaniu czystosci gry. To co tworzymy to nie będzie rozwiązanie problemów informatycznych, ale antidotum w postaci wirtualnej hańby i wykluczenia na nieuczciwie zdobywane zasługi dla pseudo mistrzów. Odbieramy im chwałę poprzez masowe oplucie.

    System wartości deklaruje każdego człowieka, po której stronie granicy stoi i jak jest daleko od niej. Nawet gdy trudno powiedzieć gdzie dokładnie jest ta granica.

  3. #23

    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    69
    Server
    CLA01
    Ja już wyraziłem się odpowiednio co na temat tych artów sądzę, więc i tak zostałem oskarżony o tego który oszukuje, więc niech tak będzie. Większość w TheExpendables lata z tymi artami i się nie kryją, po prostu szkoda słów na to wszystko.

    Liczę ze suport pokasuje wszystkie te arty bo jak nie to gra przestanie być uczciwa, i pisanie o białych i czarnych exploitach jest żenadą bo bug to bug, każdy jakoś psuje grę.
    Wszyscy wiemy o exploitach. Tylko jest jeden szczegół. Gracze go wykorzystują, a BlueByte z UBI analizują.

  4. #24

    Join Date
    Jun 2015
    Posts
    3
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by Majamas View Post
    Nie podchodzcie do tego tak ze jedne expoity sa złe a inne dobre. Wszystkie są złe. Trzeba jednak wskazywac że ci co oszukuja na zdobywaniu surowców i szybkim podciaganiu sobie tieru 13 to kombinatorzy mniej szkodliwi niż ci którzy wywalaja serwwery i blokuja gre całej reszcie.

    BB teraz traci kupę zarobków bo ci co mieli skłonności do zapłaty za surowce dzisiaj szukaja sposobu aby poznac exploity które im je dadza za darmo. Podobno wielu ludzi juz to zna. To jest więc cios w finanse BB, więc chyba im powinno najbardziej zależec aby cos z tym zrobić. Pytanie czy potrafią?

    Ja nie znam i nikt u mnie w gildii tez nie, inaczej pewnie wbilibysmy sobie prowincje gildii juz dawno i rozbudowali co sie da. Tymczasem mamy wlasnie pierwszą bramę po wielu tygodniach składek. Sam mam tier 8 i to jest najwyższy tier w naszej gildii. Do wszystkiego kiedyś dojdziemy bawiąc się dłużej. Bawimy sie dobrze, nie ma co kombinować. Gildia Wiara Haldira ceni sobie ten sposób myślenia.
    Jeśli szybko dojdziecie do maksymalnych poziomów to szybko Wam się skończy gra, a uzywanie przeróżnych cheatów wypacza na dłuższą metę postawe człowieka.

    Wkrótce powstanie gdzieś na niezależnych stronach lista gildii z osobami odpowiedzialnymi za te deklaracje, które zdeklarowały o zachowaniu czystosci gry. To co tworzymy to nie będzie rozwiązanie problemów informatycznych, ale antidotum w postaci wirtualnej hańby i wykluczenia na nieuczciwie zdobywane zasługi dla pseudo mistrzów. Odbieramy im chwałę poprzez masowe oplucie.

    System wartości deklaruje każdego człowieka, po której stronie granicy stoi i jak jest daleko od niej. Nawet gdy trudno powiedzieć gdzie dokładnie jest ta granica.
    Podejdz do tego psychologicznie;] Okazja czyni złodzieja, a ze jest to gra odpada moralność i poczucie winy, sumienie itd. Bo mało kogo bedzie gryzło sumienie, że przechytrzyli tworcow i zrobili cos szybciej, lepiej, zaoszczedzil czas. Cześć ludzi bedzie to robic bo im sie nie chce normalnie, czesc bo ma taka nature ze szukaja roznych rzeczy, bledow itp, cześć bedzie chcialabyć fair i pomimo wiedzy o tym spasuje, a czesc nie posiadajac wiedzy o tym bedzie chcialo to robic, ale zostaje im jad i zazdrosc, ze jak to ktos inny moze oszukiwac a ja nie bo mi nikt nie powiedzial jak. Każdy człowiek jest inny i ma inne podejscie wiec nie o to chodzi kto co wybral. Btw taka moja mala dygresja uważam, że okolo 20-30% kazdego spoleczenstwa to idioci. Tu wazne jest podejscie systemowe, zaprojektowac tak gre zeby nie bylo okazji do oszukiwania, a jednoczesnie tak to zrobic aby bylo ciekawie i nie zachecalo do tego. Tutaj niestety jest dzialka BB i lezy to po calosci poniewaz robia wszystko po lebkach. Gdyby nie wiem mieli jakiegos beta testera, albo nawet jak w innych grach dawali nagrody, nawet pienieżne, za udostepnienie buga to by tego nie bylo. Niestety UBI stosuje metody z Bialorusi i kazy z nas jest opisany w arkuszu w excelu, robienie gry zeby kazdy wygrywal zawsze tak sie konczy. Jednakze nawet to im nie wychodzi bo nawet nie doszli do 1/4 poziomu tych z Wargaming. Btw zgadzam sie z toba, ze kazdy wykorzystany bug zmniejsza radosc z gry tzn szybciej sie nudzi, ale prosze cie ile mozna trzepac te same walki np zeby zrobic t13 bez buga.

  5. #25

    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    30
    Server
    CLA01
    Majamas ładnie podsumował temat. Niektórzy gracze sami się skazali ostracyzm i publiczne napiętnowanie; szkoda, ponieważ pewnie włożyli w grę sporo czasu i serca. Myślę, że nie ma co liczyć na BB, Gildie powinny same uporać się z tym problemem, jak to sugerują w wątku, pytanie czy wystarczy im siły charakteru by nie dokonać podziału na "równych i równiejszych"?
    Nastazja

  6. #26

    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Kraków
    Posts
    687
    Server
    CLA01
    Witam, widzę, że wątek zboczył z toru. Chodziło o spis gildii, która zamierza wyrzucać członków z takimi itemami, a nie o jakieś przepychanki.

    Jest to exploit, który można wykorzystywać na wiele sposobów. Do ulepszania artefaktów, kuźni, gate'ów itp. Najistotniejszą kwestią jest to, że jest powodem problemów z logowaniem. Ktoś tutaj napisał, że problemy zaczęły się jak weszła prowincja. No nic dziwnego jeżeli gildie wykorzystywały go do otwierania sobie bram, tworzenia kapliczek itd.
    Wbrew temu co kilka osób pisało "gdybyście znali ten patent to sami byście z niego korzystali" - znam patent i nie korzystam. Bo pojawia się najważniejsze pytanie: co jest ważniejsze? Moje bycie super extra wykokszoną czy moja możliwość grania? Odpowiedzcie sobie sami. Narzekacie na UBI i BB, a sami robicie (exploiciarze) teraz coś o wiele gorszego niż oni kiedykolwiek zrobili. Każdy z Was jest świadomy co ten exploit robi z serwerem, a mimo wszystko go wykorzystujecie. Ogarnijcie się. Do osób, które podchodzą do tematu na zasadzie "inni mają, to ja nie będę gorszy" mam prosty apel: nie patrzcie na innych, tylko patrzcie na siebie, bo liczą się czyny i to co sobą prezentujemy. Do hipokrytów, którzy uważają, że zbugowane itemy są be, ale wbili sobie tier 13: to co zrobiliście niczym się nie różni od tego co robią osoby, które chodzą z artefaktami po 3k mocy.

    U mnie w gildii nie będzie to tolerowane. Każda osoba, której strzeli coś do łba, żeby sobie zbugować itemki zostanie wyrzucona. Wiem też mniej więcej jaki każdy u mnie ma tier, więc zobaczę jak komuś nagle diametralnie skoczy. Żaden sposób wykorzystywania tego exploitu nie będzie u mnie tolerowany.

    Do Mariuszki: pozostawanie biernym i umywanie rąk na zasadzie "Wy też robiliście coś tam, więc nie macie prawa krytykować" jest błędne. To od Ciebie zależy czy takie osoby będą u Ciebie bezkarnie chodzić w gildii. A jeżeli będziesz pokazywać się od takiej strony, to nigdy nie ściągniesz z Expendables łatki exploiciarzy i raczej sobie tylko narobisz wrogów i będziecie jak śmierdząca kupa, do której nikt się nie chce zbliżać. Przemyśl, zrób co chcesz.

    Pozdrawiam
    Iza
    Last edited by IzzyCz; 27.06.15 at 13:32.

  7. #27

    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    206
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by Mariuszka_928 View Post
    To panowie moze z innej beczki. Robicie spotkanie oki ale zaproscie nieco wczesniej niektorzy maja zycie prywatne tez.Nie bylo mnie wiec sie nie wypowiem.Ale moze od razu panowie skasujmy wszystkie "ptaszki" na zbugowanych krysztalkach mam wymieniac dalej? OMG jesu ile osob to robilo niech tez BB ich przeswieltli?a tam po co rentgen zbanowac na amen.Aha klikacie w gratulacje dla znajomych za zdobycie NOWEGO POZIOMU? No napewno klikacie A przeciez to blad gry no panowie jak mozna tak oszukiwac? BANA dla bugerow!

    czemu o takich rzeczach nie piszecie otwarcie??? Bo to wam pomaga w grze.A BB i tak zrobi swoje.Zbanuja to zbanuja,nie zbanuja kilku z nas odejdzie na wasze miejsce bedzie nowa osoba i dalej sie bedzie krecic.Gra ma nadal jest w fazie BETA wiec cyrki byly beda i tego nie zmienimy.
    A z innej strony to zacznijmy od tego ze serwer sie nie wiesza od momentu zbugowanych artow tylko od momentu wprowadzenia ekspedycji ale wiadomo winnych trzeba znalezc.BB kasuje nam posty to teraz jezdzicie po mnie a prosze was bardzo niech wam to na zdrowie wyjdzie.
    Zycze powodzenie i pozdrawiem
    Mariuszka

    ps.musze napisac do supportu zeby mi jeden tytul zmienili z "Herszt Bandy Zloczyncow" na "Herszt Bandy Cziterow" latwiej bedzie wam mnie znalezc na mapie
    Przeczytałem sobie co piszesz i normalnie nie wierzę lol Jak ty porównujesz śmieszne czity do wypaczających grę, to tylko pogratulować.Oczywiście głównym problemem jest brak reakcji deweloperów na wykorzystane exploity przez graczy.Jeśli tylko w ten sposób potrafisz wygrać, to proszę bardzo bądźcie sobie najlepsi.Szacunku nie kupisz za żadne pieniądze :P

    Ja jestem gotów poświęcić swój czas i pieniądze.Po naprawie chciałbym restartu całej gry! Równe szanse dla wszytkich.Prawdziwi gracze nie odejdą.

    P.S.
    Problem z logowaniem nie jest problemem prowincji.Na serwerze testowy wszystko śmiga aż miło, a tam też jest prowincja gildii.Byłem i sam to sprawdzałem, bo jako uczestnik turnieju mam do niego dostęp.Każdy może to sprawdzić, jak tam się zaloguje.
    Last edited by Artur_Scubi; 27.06.15 at 13:47.

  8. #28

    Join Date
    Aug 2014
    Location
    Dania
    Posts
    119
    Server
    CLA01
    Cieszy mnie to iż sporo Gildii się pod tym podpisuje!
    Oby tak dalej!

  9. #29
    miHAU92's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Posts
    141
    Server
    CLA01
    Ok, widzę czas wytoczyć ciężki kaliber.

    Widzę mała prowokacja w innym temacie się udała, pewne osoby uczepiły się tego, że "nie byłem oficerem" a zwykłym graczem haha

    Do rzeczy!

    W dniu 26.06.2015 przywódca Legionu503 rzucił luźny pomysł na czacie o zebraniu w związku z sytuacją na serwerze.
    Pojawili się przedstawiciele Legionu503, Glorii Victis, ELITEofASHAN, Ekstradycji i Wiary Haldira oraz okogi z TheExpandables.

    Temat dotyczył ulepszania itemków, czyli exploit, który niektóre gildie wykorzystywały/wykorzystują. Ustalono pewne zasady MIĘDZY GILDIAMI , stąd ten temat, by zaprezentować wszystkim efekty naszego spotkania.
    Postanowiliśmy, iż:
    - członkowie gildii, którzy korzystali z exploitu natychmiastowo usuwają itemki
    - przywódcy oraz oficerowie sprawdzają (choćby na ekspedycjach) czy ktoś nie ma zbugowanych itemków
    - w przypadku wysłania screena z takowymi itemkami osoba ta jest usuwana z gildii
    - dodatkowo, osoba ta jest wpisywana na czarną listę na stronie elrath.pl (podziękowania dla Neona) oraz stronce gildii Gloria Victis (podziękowania dla Sarollaha) i obowiązuje niepisana umowa o nie przyjmowaniu takich osób w swe szeregi

    Do tej pory akces do akcji ogłosiły gildie:

    1. Legion503
    2. Gloria Victis
    3. Ekstradycja
    4. ELITEofASHAN
    5. Wiara Haldira
    6. Alqualonde
    7. District 9
    8. Organizacja
    9. IMMORTALS_II
    10. Fear_of_Darkness
    11. DEFLORACI

    Brak akcesu (mimo udziału okogiego):
    1. TheExpandables

    Dodatkowo jest idea, by spotykać się raz na tydzień, raz na dwa tygodnie (w wolnym czasie) przywódcami/oficerami gildii na tsie w celu omawiania "postępów" na serwerze, wymiany obserwacji itp. Takie małe pospolite ruszenie. Prosiłbym każdego przedstawiciela gildii, jeśli posiada tsa, o przesłanie go czy tutaj, czy na pw do mnie lub do gracza ba1i.

    Pokażmy, że w kupie siła.

    Teraz mała prywata:
    - okogi - miałem Cię za bardziej ogarniętego faceta, na tsie mówiłeś, że się zgadzasz a na forum co innego
    - mariuszka - skoro jesteś przywódcą gildii, i inni przywódcy potrafią jasno określić swoje stanowisko w związku z exploitem a Ty nie - dziękuję Ci bardzo. Niech wszyscy widzą, że jako jedynie macie jakieś aluzje do "pospolitego ruszenia". Były screeny w innym wątku, punkty karne zebrałem, wątek poszedł do lamusa.
    - TheExpandables - gildia, która nie ukrywa, że korzysta z exploitów, screeny ciągle gdzieś krążą, doszło do tego, że Lord_Mar potrafił nawet alta swojego podrasować.

    Nazwijmy rzeczy po imieniu - w innym temacie DonCamillo chwalił się, że robiliście próby i jesteście lepsi - owszem, bądźcie lepsi, ba! Bądźcie liderami na wszystkich 3 bramach. Na zbugowanych itemkach to radość porównywalna z graniem na kodach na god mode Jeśli dla Was klepanie itemków jest ważniejsze niż dobro ogółu, stabilność serwera i w ogóle gra to nie mam pytań. Mam nadzieję, że kolejne gildie będą się pod tym podpisywały i my, gracze, dogadamy się i faktycznie wyplenimy chwasty z naszego ogródka.

    Z góry przepraszam za moje wcześniejsze posty i niesłuszne zarzuty do innych (głównie chodzi mi o Glorię Victis i ELITEofASHAN). Teraz tak naprawdę wychodzi, kto chce grać fair wobec wszystkich, a kto woli "przeć do przodu kosztem innych"

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję wszystkim za udział w akcji, pokażmy, że gracze sami potrafią się dogadać.

    Oficer gildii Ekstradycja

    naczelny troll Kicha
    Last edited by miHAU92; 27.06.15 at 14:12.

  10. #30

    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    54
    Server
    CLA01
    Chciałam sie sensownie wypowiedziec, ale post Kichy mnie zamiótł. Pozdrawiam pospolite ruszenie i podpisuje sie dla NIE DLA ZBUGOWANYCH ARTÓW.

Page 3 of 11 FirstFirst 1 2 3 4 5 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Ubisoft uses cookies to ensure that you get the best experience on our websites. By continuing to use this site you agree to accept these cookies. More info on our privacy.