Reply to Thread
Page 1 of 4 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 36

Thread: Probleme joc

Server
    CLA01

Probleme joc

Serios acum...incerc sa ma loghez de peste 12 ore de cand mi-a dat eroare si nu reusesc.. le-am scris si degeaba..astia sunt amatori sau isi bat joc de noi? Dece clb merge?

Server
    CLA01
    CLB merge în acest moment. Amatori sau nu, te rog să-ţi păstrezi calmul..problema (de data asta) nu-i de la server. Dă-ţi un refresh, şterge-ţi cookies..
    Verba volant, scripta manent

Server
    CLA01
    Am sters demult dragul meu, am dat refresuri la greu, m-am delogat, am dat restart la calculator care este performant pro-game, am trimis la ora 7 si la 9 emailuri cu probleme..degeaba.. ce sa mai fac?
    De ce imi merge clb si contul de pe cla nu? nu incarca decat linia galbena si apoi se imbolnaveste de deces ..:P

Server
    CLA01
    ce sa mai fac?
    să aştepţi răspunsul lor.. sau, să-ţi reciteşti e-mailul, pentru că dacă e impertinent nu primeşti răspuns ..

Server
    CLA01
    daca tu ai fi fost scos cu eroare ceva de gen 02 si sa nu poti intra de la ora 21 de aseara ce ai face? Si am primit pana acum doar 2 raspunsuri automate, despre ce vorbim aici?

Server
    CLA01
    După mesajul precedent cred că mi-am dat seama şi de ce nu primeşti răspuns la tichete..

Nu e prima oară când vă spun să faceţi printscreen atunci când vi se eronează jocul. Erai şi tu prezent în chat atunci când v-am atras atenţia asupra faptului.
    Ai dovezi că nu-ţi funcţionează jocul? Am mai întâlnit zilele trecute un erou care vroia să profite de pe urma problemelor din joc, cerând sigilii pe care nu le-a avut...dar pretindea că le-a cheltuit (i s-a blocat jocul şi le-a pierdut, etc.) .
    Nu cred că e şi cazul tău, dar te sfătuiesc să compui un mesaj lizbil dacă vrei răspunsuri sau rezolvări.

Repet, în momentul ăsta jocul funcţionează..chat-ul funcţionează, bătăliile se pot finaliza. Îmi susţin în continuare opinia că nu-i o problemă de server/tehnică.