Page 6 of 9 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 ... LastLast
Results 51 to 60 of 82

Thread: FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

  1. #51
    Polish Community Manager BB_Naerjan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    867
    Server
    CLA01
    Wysłałem zgłoszenie, ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedz.

    Otrzymasz automatyczną wiadomość z naszego systemu, wraz z numerem zgłoszenia. Prosimy sprawdzić folder SPAM Twojej skrzynki email. Nasza obsługa potrzebuje odrobinę czasu, aby odpowiedzieć na wszystkie zgłoszenia, które otrzymujemy każdego dnia, prosimy o cierpliwość. Wszystkie zgłoszenia zostaną rozwiązane w kolejności.

  2. #52
    Polish Community Manager BB_Naerjan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    867
    Server
    CLA01
    Jak wiele fragmentów układanki potrzebuję by uzyskać pełną mapę?

    Jest to zależne od poziomu Twojego Bohatera oraz momentu, kiedy odwiedzisz pierwszy aktywny Obelisk i uzyskasz pierwszy fragment mapy.

  3. #53
    Polish Community Manager BB_Naerjan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    867
    Server
    CLA01
    Jakie otrzymam kawałki układanki?

    Otrzymasz je odwiedzając aktywne Obeliski lub w szczególnych przypadkach jako nagrody za wypełnione misje. Jeżeli chcesz przyspieszyć proces, możesz też zakupić je za Pieczęcie Bohatera.

  4. #54
    Polish Community Manager BB_Naerjan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    867
    Server
    CLA01
    Czy mogę podjąć kolejną misję Zapomniane Ziemie, po tym jak ukończę pierwszą?

    Oczywiście, że możesz. Spójrz na lewą i prawą stronę mapy prowincji i odwiedź aktywne Obeliski ponownie.
    Last edited by BB_Naerjan; 24.04.15 at 14:37.

  5. #55
    Polish Community Manager BB_Naerjan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    867
    Server
    CLA01
    Czy mogę zrestartować Zapomniane Ziemie jeśli przegram?

    Tak, możesz zrestartować misję Zapomniane Ziemie uiszczając pewną ilość Pieczęci Bohatera, albo możesz rozpocząć poszukiwanie aktywnych Obelisków od nowa, by odblokować dostęp do Zapomnianych Ziem. Możesz również ponawiać indywidualne Bitwy jak zwykle.

  6. #56
    Polish Community Manager BB_Naerjan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    867
    Server
    CLA01
    Moja armia jest znacznie słabsza/mocniejsza w Zapomnianych Ziemiach niż w innych Prowincjach.

    Jest to typowa reakcja na brak aktywności używanych artefaktów. Statystyki Bohatera zmieniają się do określonej wielkości.

  7. #57
    Polish Community Manager BB_Naerjan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    867
    Server
    CLA01
    Czy muszę pokonać każdego kogo spotkam?

    Nie jesteś zmuszony walczyć z każdym kogo napotkasz, ale to może Ci pomóc w Twoim Głównym Celu: wygraniu w Zapomnianych Ziemiach i otrzymaniu nagrody, a to wymaga pokonania Bosa.

  8. #58
    Polish Community Manager BB_Naerjan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    867
    Server
    CLA01
    Czy mogę odwiedzić miasto by zabrać nowe wojsko?

    To nie jest możliwe by zwerbować nowe oddziały wojska ze swojego miasta, gdy jesteś w Zapomnianych Ziemiach. W Lochach natkniesz się na nową armię, którą będziesz mógł zabrać.

  9. #59
    Polish Community Manager BB_Naerjan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    867
    Server
    CLA01
    Czy mogę używać moich zdolności?

    Tak, możesz użyć wszystkich wyuczonych do tej pory zdolności.

  10. #60
    Polish Community Manager BB_Naerjan's Avatar
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    867
    Server
    CLA01
    Czy mogę użyć Artefaktów w Zapomnianych Ziemiach?

    Nie, nie będziesz w stanie używać Artefaktów w Zapomnianych Ziemiach.

Page 6 of 9 FirstFirst ... 4 5 6 7 8 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Ubisoft uses cookies to ensure that you get the best experience on our websites. By continuing to use this site you agree to accept these cookies. More info on our privacy.