Page 1 of 5 1 2 3 ... LastLast
Results 1 to 10 of 50

Thread: Co z tym PvP?

  1. #1
    Mahora's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    89
    Server
    CLA01

    Exclamation Co z tym PvP?

    Nowy sezon na serwerze INT1 nadal się nie rozpoczął. Na arenie PvP ciągle widnieje informacja „Obecnie nie trwa żaden sezon…„
    Punkty sezonowe i ranga bitewna pozostają bez zmian od zakończenia poprzedniego sezonu, co miało miejsce już chyba jakieś 2-3 miesiące temu.

    Odpowiedź od obsługi i BB jest taka, że nowy sezon powinien obecnie trwać, więc wydaje się iż problemu zupełnie nie znają, lub też ignorują go.
    Podobno na pozostałych serwerach wszystko jest ok. Dostałem zapytanie „Czy jesteś w stanie to potwierdzić, że nowy sezon jeszcze się nie rozpoczął?”.

    Dlatego proszę was o informacje czy u was sytuacja wygląda podobnie i jeśli to możliwe umieszczanie zrzutów ekrany z areny PvP.

    Dzięki i Pozdrawiam.

  2. #2
    okogi's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    1,106
    Server
    CLA01
    Dostałem zapytanie „Czy jesteś w stanie to potwierdzić, że nowy sezon jeszcze się nie rozpoczął?”.
    no to juz jest DEBILIZM pospolity , inaczej sie tego nie da nazwac ..
    szkoda slow


    PS na INT2 sezon smiga w najlepsze bez problemow , tylko u nas , najpierw byl zwis po pierwszym i jego restarcie a teraz juz bite 2-3 miesiace, my jetesmy jakies 6-8 sezonow w plecy

  3. #3
    pyraigzik's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    126
    Server
    CLA01
    Kpina
    Szukam screenow z zestawow artefaktow w tym watku http://forum.cla.heroes-online.com/t...0479#post30479

  4. #4
    gryfel's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Posts
    95
    Server
    CLA01
    Haha! trzeba to zgłaszać masowo to w końcu zauważą problem... już piszę do supportu wraz ze screenami w takim razie.

  5. #5
    okogi's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    1,106
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by gryfel View Post
    Haha! trzeba to zgłaszać masowo to w końcu zauważą problem... już piszę do supportu wraz ze screenami w takim razie.
    pewnie kaza ci ciasteczka czyscic, hehe

  6. #6
    kirkus132
    Guest
    Quote Originally Posted by okogi View Post
    pewnie kaza ci ciasteczka czyscic, hehe
    ja tam wolę jednak je zjeść zamiast czyścić, niestety obsługa gry w polsce jest na wysokim poziomie, na zagranicznych ten poziom jest bliższy mount everest, u nas tylko do gór świętokrzyskich

  7. #7
    HrabiaMoczymorda's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    W parku
    Posts
    1,282
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by kirkus132 View Post
    ja tam wolę jednak je zjeść zamiast czyścić, niestety obsługa gry w polsce jest na wysokim poziomie, na zagranicznych ten poziom jest bliższy mount everest, u nas tylko do gór świętokrzyskich
    Obsluga na poziomie Góry Świętej Katarzyny powiadasz,a to nie jest ta slynna polska depresja ? - 418 m p.p.m. ,albo to w Izraelu bylo,nie pamietam ,w sumie bez róznicy

    GILDIA IMMORTALS_II ZAPRASZAMY http://tnij.org/rekrutujemy

    Masz jakis problem i nie wiesz co zrobic ?
    Napisz do pomocy technicznej
    http://cla.heroes-online.com/pl-PL/pomoc

  8. #8
    gryfel's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Posts
    95
    Server
    CLA01
    Mi też nie uwierzyli, że sezony nie działają od 3 miesięcy, także zgłaszajcie, bo inaczej to nigdy nie ruszy...

  9. #9
    okogi's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    1,106
    Server
    CLA01
    no normalnie jaja

    na poczatku myslalem ze cytat z suportu jest dla smiechu wpisany, ale oni naprawde wierza ze wszystko dziala jak nalezy i mamy sezon
    moze dlatego nie naprawiaja hehe


    tego nawet nie mozna nazwaz brakiem kompetencji ... nie wiem co to jest.
    Last edited by okogi; 26.01.15 at 18:29.

  10. #10

    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    225
    Server
    CLA01
    Ja myślałem że , chcą wprowadzić jakieś nowe rzeczy do pvp i dlatego u nas taka obsówka ?!.

Page 1 of 5 1 2 3 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Ubisoft uses cookies to ensure that you get the best experience on our websites. By continuing to use this site you agree to accept these cookies. More info on our privacy.