Results 1 to 9 of 9

Thread: Problem z zadaniem głównym aktywowanie szepczących kamieni

  1. #1

    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    2
    Server
    CLA01

    Problem z zadaniem głównym aktywowanie szepczących kamieni

    Ja w tytule mam problem z dokończeniem tego zadania. Aktywowałem 5/8 kamieni po czym wylogowałem się. Po ponownym zalogowaniu nadal pokazuje że mam 5/8 kamieni ale podchodząc do każdego z ośmiu kamieni wyskakuje że kamień jest już aktywowany. Bardzo proszę o pomoc bo stoję w miejscu. Pisałem 2 razy do pomocy technicznej ale nie mam jeszcze żadnej odpowiedzi. Na minimapie nie pokazuje mi czerwonych punktów choć w zadaniu nadal jest 5/8. W zakładce z zadaniami jest zaznaczone śledzenie tego zadania ale "oko" obok questa ma kolor szary i nie da się tego odznaczyć.

  2. #2
    semiangel's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    271
    Server
    CLA01
    Skoro pisałeś już do Supportu, to trudno jest Tobie coś więcej doradzić. Pozostaje już tylko czekać, aż odpowiedzą. Taki problem, jak Twój, mają również i inni gracze - zajrzyj np. tu: http://forum.cla.heroes-online.com/t...ierofanci-quot . Wiem, że to nie rozwiązuje sprawy, ale czasem sama świadomość, że z danym problemem nie jesteśmy sami, może nieco budująca.
    Napisz, jak już będziesz coś wiedział w tej sprawie.

    ps. to "oko" - jest szare i nie da się go odznaczyć, gdyż jest to misja fabularna, i przez to nie da się jej przerwać, czy zrestartować.
    ps2. póki co, spróbuj wyczyścić ciasteczka, zastosować inną przeglądarkę lub innego kompa. Prawdę powiedziawszy, to wątpię, czy to pomoże, lecz zawsze należy chociaż spróbować

    Pozdrawiam
    Last edited by semiangel; 08.01.15 at 22:32.

  3. #3

    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    4
    Server
    CLA01

    kamienie

    Mam problem z aktywowaniem kamieni mam aktualnie 1 aktywowany a kolejnych nie moge prosze o pomoc

  4. #4
    semiangel's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    271
    Server
    CLA01
    W tej sprawie, pomóc może jedynie Pomoc Techniczna. Napisz do niej: info-mmho.pl@heroes-online.com lub jeśli jesteś tzw. "wspieraczem", to pod adresem: http://cla.heroes-online.com/pl-PL/pomoc , po prawej stronie znajduje się formularz zgłoszeniowy. Opisz Swój problem i załącz screenshoty. W moim poprzednim poście, zamieściłem link, prowadzący do podobnego tematu - zajrzyj też tam.
    19 stycznia, mają wprowadzić nową wersję gry, więc przy okazji, być może rozwiążą także ten problem.
    Pozdrawiam
    Last edited by semiangel; 13.01.15 at 20:29.

  5. #5

    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    4
    Server
    CLA01
    kurde nie dziala zaden z tych linkow

  6. #6

    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    4
    Server
    CLA01
    Dzieki za pomoc ale te linki w zaden sposob nie dzialaja moze jak napisales 19 cos drgnie bo jak nie to nie widze szansy dalszej gry niezla gra ale ile mozna na tym samym bez mozliwosci rozwoju i innych krain dalej grac to niestety staje sie trudne jeszcze raz dzieki wielkie pozdrawiam

  7. #7
    semiangel's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    271
    Server
    CLA01
    No nie wiem, dlaczego u Ciebie nie działa, bo u mnie oba adresy działają. Pierwszy, to nie tyle link, co adres e-mail, który trzeba skopiować i wkleić lub wpisać w programie pocztowym, w miejsce odbiorcy, lecz jak na niego klikniesz, jak na link, to powinien Ci się otworzyć program pocztowy np. Outlook (u mnie się otwiera), umożliwiający napisanie wiadomości na ten adres (adres Pomocy Technicznej). Jeśli ten drugi link Ci nie działa, to wejdź na stronę główną, w zakładkę Pomoc i powinno Cię przenieść w miejsce z linka.
    Pozdrawiam
    Last edited by semiangel; 13.01.15 at 23:31.

  8. #8

    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    2
    Server
    CLA01
    Napisałem jeszcze raz i nic mają nas w dupie. Zainwestowałem w tą grę i żałuję teraz choć gierka jest fajna, ale tak jak kolega pisał wyżej ile można stać w jednym miejscu mam już 22 lvl przecież nie będę nabijał na tej jednej mapie 30 lvl.

  9. #9
    kirkus132
    Guest
    a kiedy to napisałeś, moze już skończyli pracę na dzisiaj

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Ubisoft uses cookies to ensure that you get the best experience on our websites. By continuing to use this site you agree to accept these cookies. More info on our privacy.