Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 11 to 19 of 19

Thread: Ranga Bitewna PvP - Brak Nagród

  1. #11
    Mahora's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    89
    Server
    CLA01
    Jak już wspominałem problem z brakiem nagród za kolejne rangi bitewne zgłaszałem dawno, dawno temu. Po trzech miesiącach czekania na odpowiedź wysłałem zapytanie i dostałem odpowiedź, że uznali moją sprawę za rozwiązaną i proszą o ponowne zgłoszenie błędu Pewnie uznali za rozwiązaną z powodu przedawnienia, niestety sprawa jest nadal nie rozwiązana, nie dostaję nagród za rangi bitewne. Obsługa techniczna znów błysnęła. Jedyne co mnie nie zawodzi w tej grze to czujne oko naszej BB która kolejny raz z szybkością błyskawicy wyśledziła mój nieładny wpis na forum i dostałem ostrzeżenie, fajnie się czasem przekonać, że coś (ktoś) tu działa ;P

  2. #12
    HrabiaMoczymorda's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    W parku
    Posts
    1,282
    Server
    CLA01
    Panie Mahora ,dziala szybko BB bo jest paru konfidentów ze tak powiem co do administracji donosi systematycznie za pare przyslug
    ,nie bede wymienial ników bo to niezgodne z regulaminem by kogos nazywac konfidentem fakt ,ale napewno sie nie jeden sie domysla o kogo chodzi

    GILDIA IMMORTALS_II ZAPRASZAMY http://tnij.org/rekrutujemy

    Masz jakis problem i nie wiesz co zrobic ?
    Napisz do pomocy technicznej
    http://cla.heroes-online.com/pl-PL/pomoc

  3. #13
    okogi's Avatar
    Join Date
    Jul 2014
    Posts
    1,106
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by HrabiaMoczymorda View Post
    Panie Mahora ,dziala szybko BB bo jest paru konfidentów ze tak powiem co do administracji donosi systematycznie za pare przyslug
    ,nie bede wymienial ników bo to niezgodne z regulaminem by kogos nazywac konfidentem fakt ,ale napewno sie nie jeden sie domysla o kogo chodzi
    jesli ktos zglasza problem ,ktory powoduje problemy , gracza ktory uprzykrza innym ludziom rozrywke , to NIE jest konfidentem ...
    ale maly rozumek tego nie jest w stanie pojac ( nie pisze czyj to rozumek , by nie lamac regulaminu )

    to tak jak 'gornicy' krzycza 'gestapo' podczas aktow wandalizmu ktore sa obecnie w naszym kraju ... ludzie uzywaja slow ktorych znaczenia nie rozumieja , pisza 'kto pomorze?' szukajac pomocy , ale to juz niestety idiokracja postepujaca w naszym spoleczenstwie. Idac twoim rozumowaniem nie powinenes 'donosic' na pracownika co rozmyslnie niszczy wlasnosc firmy jak i na zlodzieja co ci pieniadze z kieszeni ukradl , bo bedziesz tym tzw 'konfidentem'.

    mozna byc sarkastycznym , krytykujacym a nawet zlosliwym , ale nazywanie kogos 'konfidentem' tylko ze zglasza nieprawidlowosci w postepowaniu okresla jedynie osobe, ktora
    od tych tzw 'konfidentow' wyzywa

    ktos kradnie i mowi 'jak to zglosisz to bedziesz konfidentem' , masakra, do kad ten swiat zmierza ...
    sobie i wszystkim normalnym zycze , by jak najzadziej mieli 'przyjemnosc' obcowania z takimi ludzmi.

    PS
    dla tych co maja problem ze zrozumieniem wypowiedzi , przyklad ze zlodziejem jest dla podkreslenia i zobrazowania wypowiedzi ,
    problem jest rowniez przy blahych sprawach i od nich sie zaczyna, jak np w grach

  4. #14

    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    163
    Server
    CLA01
    Okogi, mały offtop:

    Jakby Ci odebrano możliwość godziwego życia i utrzymania rodziny bo jakiś kutas z politycznego nadania nie umie zarządzać spółką, w której ciężko zapierdalasz ryzykując życiem to też krzyczałbyś "gestapo". Owe akty "wandalizmu" to krzyk rozpaczy i reakcja na skurwysyństwo, którego dopuszcza się władza. Mały pikuś w porównaniu z wyczynami złodziejaszków napychających sobie własne kieszenie pracą górników.

  5. #15
    kirkus132
    Guest
    Quote Originally Posted by Infamis View Post
    Okogi, mały offtop:

    Jakby Ci odebrano możliwość godziwego życia i utrzymania rodziny bo jakiś kutas z politycznego nadania nie umie zarządzać spółką, w której ciężko zapierdalasz ryzykując życiem to też krzyczałbyś "gestapo". Owe akty "wandalizmu" to krzyk rozpaczy i reakcja na skurwysyństwo, którego dopuszcza się władza. Mały pikuś w porównaniu z wyczynami złodziejaszków napychających sobie własne kieszenie pracą górników.
    skończ już, przez lata mieli dobrze, związki o nich walczyły, nie chcieli popuścić dobro stanu to teraz mają, zobacz na bogdance, teraz tam też robią za godziwe pieniądze, każdy ma prawo protestować, ale co to zmieni??? nagle kopalnia zacznie przynosić zyski?? będziesz na to łożył z podatków na ratowanie cośco upadlo, bo węgiel ne jest w cenie i nie będzie,

  6. #16
    Mahora's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    89
    Server
    CLA01
    @Okogi u nas to wynika trochę z Historii, taka niechęć do zgłaszania choćby przestępstw żeby nie być konfidentem, bo władza zawsze była ta zła. Niektórzy widocznie dalej żyją w tych czasach, natomiast nie można mylić "konfidenctwa" z człowiekiem któremu moralność nakazuje zgłaszanie choćby celowego i złośliwego utrudniania życia innym poprzez łamanie regulaminu głupiego forum. Jest regulamin, każdy dobrowolnie się zgodził przestrzegać, jeśli nie przestrzega powinie się liczyć z konsekwencjami zamiast szukać winnych dookoła siebie zamiast w sobie. Zresztą odbiegamy od tematu, a z tymi górnikami to już całkiem, przecież to nie jest ani forum polityczne, ani ekonomiczne.

  7. #17
    HrabiaMoczymorda's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    W parku
    Posts
    1,282
    Server
    CLA01
    cytuje Okogi :
    jesli ktos zglasza problem ,ktory powoduje problemy , gracza ktory uprzykrza innym ludziom rozrywke , to NIE jest konfidentem ...
    ale maly rozumek tego nie jest w stanie pojac ( nie pisze czyj to rozumek , by nie lamac regulaminu )

    Widze ze jestes w temacie i to dosc gleboko rozumiem ,a co zostalo powiedziane na tsach nie jest w rejestrze niestety.
    No tak powinienem ja doniesc wczesniej przed nim ze sie zneca nad moja gildia i osoba piszac mi jakies glupoty czego on ze swoja super ekipa mi nie zrobi.
    Nie znamy sie osobiscie ,ani w grze i do tego raczej nie dojdzie,ale zapewniam ze mózg funkcjonuje bez problemów w 3 jezykach i obsluguje elektrownie fotovoltaiczna
    ,kalecze polski bywa.ale donoszenia we krwi na innych nie mam to moze wedlug Ciebie defekt ,dlatego wyjechalem z naszego pieknego kraju ponad 25 lat temu przez takich ludzi.
    I nie chce miec z nimi kontaktu nawet w grach,na hiszpanskim czy angielskim forum czy grze nie ma tej nienawisci,i zazdrosci jak tutaj,dziwne nie,moze mentalnosc,zle wychowanie?

    GILDIA IMMORTALS_II ZAPRASZAMY http://tnij.org/rekrutujemy

    Masz jakis problem i nie wiesz co zrobic ?
    Napisz do pomocy technicznej
    http://cla.heroes-online.com/pl-PL/pomoc

  8. #18
    Lady_Nika's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Legionowo
    Posts
    171
    Server
    CLA01
    Hrabio Ty tego nie zrozumiesz bo grzejesz tyłek na kanarach, a my biedne polaczki nienawidzimy się za wszystko bo jest w kraju tak beznadziejnie, że to szok, ludzie coraz więcej chcą mieć a coraz mniej robić, to jak rząd nas okrada to już nawet pisać mi się odechciało, robię w podatkach to znam ten temat na wylot. Konfidenctwo i podkładanie świni to jedyny sposób żeby poczuć się chwile lepiej w tym beznadziejnym kraju, tu to nawet umierać się nie chce bo za 4 k zasiłku pogrzebowego to Cię rodzina co najwyżej do Wisły może wrzucić ;D

  9. #19
    HrabiaMoczymorda's Avatar
    Join Date
    Aug 2014
    Location
    W parku
    Posts
    1,282
    Server
    CLA01
    Heh Nika masakra co ty mnie tu napisalas,spodziewalem sie ze duzo sie nie zmienilo od mojego wyjazdu.p

    4k na pogrzeb to faktycznie bardzo malo, moze starczy na lot do Indii i tanie spalennie przy Gangesie z kwiatkami i zaklinaczem kobry

    Tu na szczescie panstwo placi za pogrzeb ,jesli rodzine nie stac na pochówek,wiec kolo plota nie bede lezec,ani krokodyle w Wisle nie beda sie dlawic moimi koscmi

    GILDIA IMMORTALS_II ZAPRASZAMY http://tnij.org/rekrutujemy

    Masz jakis problem i nie wiesz co zrobic ?
    Napisz do pomocy technicznej
    http://cla.heroes-online.com/pl-PL/pomoc

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Ubisoft uses cookies to ensure that you get the best experience on our websites. By continuing to use this site you agree to accept these cookies. More info on our privacy.