Page 38 of 194 FirstFirst ... 28 36 37 38 39 40 48 88 138 ... LastLast
Results 371 to 380 of 1938

Thread: Problemy z logowaniem

  1. #371
    Krenege's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Posts
    68
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by HrabiaMoczymorda View Post
    Mam tak samo nie da rady wejsc,chyba cos STEFAN znowu zje....
    mam wrażenie ze wszyscy się pomyliliśmy w ostatnich wyborach - prezydentem powinien Stefek zostać - facet ma wyraźnie predyspozycję ku temu.
    Pozdrawiam wszystkich cierpiących niemogących i wiszących. Łącze się z wami w bólu.

  2. #372

    Join Date
    Jan 2015
    Posts
    53
    Server
    CLA01
    niedługo całkiem gra padnie i nie dadzą rady uruchomić. nie dziwie się teraz znajomym ktoózy zmienili grę na inna

  3. #373

    Join Date
    Apr 2015
    Posts
    9
    Server
    CLA01
    no i *** wstaje ranozeby sobie pograc a tu lipa skoro support nie pracuje w weekend mam niby czekac do poniedzialku zeby cos z tym zrobili?? a co z moimi odlamkami zrobilem 2 postac mialem na sobie odplamek kombinacji i co przepadnie bo nie moge sie zalogowac do gry??
    Last edited by Nishiyma; 06.06.15 at 11:51.

  4. #374
    Lady_Nika's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Legionowo
    Posts
    171
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by MOD_Nishiyma View Post
    Przypominam, że gra jest darmowa. Płacenie jest tylko i wyłącznie wyborem danego gracza.
    Skoro jest taka darmowa, to proszę wytłumacz mi jak gildia (maksymalnie) 50 osobowa (co wcale nie jest łatwą sztuką na obecną chwilę zebrać 50 ogarniętych graczy) ma rekrutować dryfujących w koszarach gildii ? Ja ładując kasę mam 120 ptaków gromu, a nie ładując kasy mam 4 dryfy (z misji dziennych) skąd mamy wziąć przeszło 5k tych jednostek ??

  5. #375

    Join Date
    Aug 2014
    Posts
    653
    Server
    CLA01
    Quote Originally Posted by MOD_Nishiyma View Post
    Przypominam, że gra jest darmowa. Płacenie jest tylko i wyłącznie wyborem danego gracza. Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z chwilowym brakiem dostępu do gry. W moim imieniu mam nadzieję, że to był jednorazowy incydent.
    Pozdrawiam
    Wow, jakbym słyszał echo BB_Naerjan czy BB_Penelopę, ale cóz "jak żeś wkroczył między wrony, musisz krakać jak i one".

    Proszę, zadaj sobie trud przeczytania kilku postów wyżej to dowiesz się, że nie był to jednorazowy incydent.

  6. #376

    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    69
    Server
    CLA01
    I weekend wolny a ja nie mogę zalogować się do gry ktoś znów coś zepsół i teraz conajmniej do poniedziłku gra w odstawkę, i jeszcze Mój odłamek się zmarnuje U mnie problem wystąpił w czasie gdy byłem w sokolim gnieździe nie wiem jak u innych, ale rozmawiałem z kilkoma osobami i też mają ten problem. Więc jeżeli znów gra ma tak działać po nowej aktualizacji to chcemy zdecydowanie poprzednią stabilną wersje bez prowincji gildi. Suport i tak już po 19 nie pracuje wiec ładną pogodę mamy

  7. #377

    Join Date
    Apr 2015
    Posts
    9
    Server
    CLA01
    taaa oni maja w *** graczy chca tylko zeby kupowac wszystko i wydawac kase i w tym momencie moja ocena gry z "dobrej" spadla do "ponizej oczekiwan" chyba czas znalesc cos w co bedzie mozna zagrac bez obawy ze zatnie sie i czlowiek bedzie tylko stratny
    Last edited by Nishiyma; 06.06.15 at 11:54.

  8. #378

    Join Date
    Apr 2015
    Posts
    9
    Server
    CLA01
    powinni tez skoro sa tacy nieudolni zamiescic przed kazdym kupnem itemu ze sklepu ostrzezenie "kupujesz na wlasne ryzyko nie ma pewnosci ze cos wykorzystasz bo gra moze sie zaciac i mamy to w ***"
    Last edited by Nishiyma; 06.06.15 at 11:54.

  9. #379

    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    5
    Server
    CLA01
    mam ten problem teraz wlasnie nie idzie sie zalogowac

  10. #380
    Maniek123404's Avatar
    Join Date
    Oct 2014
    Location
    Wielkopolska
    Posts
    597
    Server
    CLA01
    http://i.imgur.com/WQeAoyM.jpg
    Od wczoraj południu to tej pory nie można wejść...

Page 38 of 194 FirstFirst ... 28 36 37 38 39 40 48 88 138 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts

Ubisoft uses cookies to ensure that you get the best experience on our websites. By continuing to use this site you agree to accept these cookies. More info on our privacy.