Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 17

Thread: zapomenutá místa

Server
    CLA01

zapomenutá místa

ahoj
    jsem ve hře docela nováček a chtěl bych se zeptat na pár věcí ohledně zapomenutých míst..
    je pravda že první návštěva je nejsnadnější a potom s každou další návštěvou se to ztěžuje??
    je podzemí pokaždý stejný nebo se to mění?? nebo je to daný - první návštěva, takováhle mapa, druhá návštěva - jiná mapa atd..
    nebo to funguje podle lvl postavy?? je rozmístění armád soupeře náhodné nebo pevně dané??

proč se ptám??
    dneska jsem tam poprvé byl a samozřejmě jsem dostal po tlamě, kdybych prohrál tak nějak rozumně, tak to vezmu v pohodě, řeknu si - jo kdyby jsi tohle udělal jinak a tady zvolil tohle kouzlo tak jsi mohl vyhrát - ale už při prvnim pohledu na mapu mi bylo jasný že tady si absolutně neškrtám... navíc i kdybych vyhrál jeden zápas tak v dalšim mi ten zbyteček rozseká..
    proto se chci zeptat jestli má cenu se snažit dát znova dohromady mapu nebo se na to úplně vykašlat....

Balreth's Avatar
    Server
    CLA01
    Pokud jsi takto špatný hráč, tak tam zatím nechoď dokud se nezlepšíš, zapomenutá místa jsou docela výzvou a jsou pokaždý stejně těžká, ale čím jich člověk projde víc, tím už lépe ví jak na ně a přijde mu to čím dál lehčí. Aspoň trochu dobří hráči zapomenutá místa dávají v pohodě.

Hrabi88's Avatar
    Server
    CLA01
    Koukni se SEM, je to takový krátký čtení od cechu "Bad Girls" ohledně Zapomenutých míst.

Jinak u většiny NPC jsou nějaký jednotky, který si můžeš vzít, když je porazíš. Ale chce to u toho hlavně přemejšlet, neexistuje žádnej návod, díky kterému by jsi to prosekal. :-)

Kedhran's Avatar
    Server
    CLA01